Snart är det vår

Då faller regnet.
Inte jag.
 

Anonym

Du är så duktig!!! djupt imponerad!

2013-05-09 / 19:09:30
Leona Dragsten

Hej fina du! Har sett din blogg och såg att du var jätte duktig på att rita?! Imponerad om det är du som ritat det du lagt ut.
Och ville bara undra om du skulle kunna rita av en bild på mig och min bästavän. Det skulle betyda sjukt himla jätte mycket för mig om du kunde göra det för jag skulle vilja skriva ut bilder och ge teckningen på oss närhon fyller år om nån månad. och skicka på denna mail. ( min mail: [email protected] ) .
Jag känt henne ungefär som bäst i ett år snart, hon har hjälp mig i jätte jobbiga situvationer och jag stöttat henne och visa min omtanke, hon är som en syster som jag aldrig fick när jag var mindre. Hon har lärt mig att stå ifrån saker jag inte vill göra och hon ser DIREKT när jag mår dårligt även om jag gör allt för att gömma det nån gång för attt se om hon kan se det eller inte, och det var ingen tvekan om att hon såg det på mig. HOn betyder så sjukt mycket och jag skulle vilja ge henne nått som skulle betyda jätte mycket för både henne och mig. Vi har ganska dårligt med pengar just nu och jag har inte råd att köpa nått dyrt även om jag skulle vilja ge henne flera miljoner, Hon är värd allt för mig och kommer alltid göra det. Skulle vara så sjukt tacksam och du kunde rita av en bild på mig och min allra bästa kompis som alltid finns för mig. Kommentera jätte gärna om du skulle ha tid med en liten tjäänst som skulle betyda obeskrivligt mycket. Kram Leona Dragsten 16 år

2013-05-20 / 14:26:36
URL: http://dragsten.blogg.se
vt

Hej! Vad tar du för ett portträtt i färg samt i blyerts?(vad kostar de styck)

2013-06-24 / 20:03:02
Fannie

Tar du emot beställningar på att teckna av bilder? IBF hur mycket tar du för det? :)

2013-06-26 / 22:58:10
Jennifer

Du kanske är trött på att höra hur duktig du är, men jag älskar verkligen hur du kan måla allt möjligt, med din stil!

2013-07-24 / 10:18:20

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida