Jag brukar låtsas att det e du som träffat nån ny

Tro på nåt stort, sa hon.
Men för mig var det stort.
 

Någon höll i trådarna och någon stod på andra sidan och såg på.
Övergivenhet. Vilsenhet. Spiritualism. Vanvett.

Nytt år. Nytt besök hos spåkvinnan.
OCH NU VET JAG EXAKT VAD JAG HAR ATT VÄNTA HÄR I LIVET
 

Låsta minneskort går inte att fotografera med. Öppna fönster stängs inte av sig själv.
OCH NÄR PENGARNA ÄR SLUT SKA JAG LEVA PÅ LUFT OCH VATTEN
 
 
Nedräkning till vårvintern, en hosta som aldrig ville gå över
och tusentals serier som auktionerades bort,
-http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999-
 
 
"Sen kan vi låtsas att det va du som sa
Jag vill aldrig se dig mer"
 
 
Och sen grät jag hejdlöst hela vägen hem.
För sån är jag,.

 om konst, tradera, spådom, melissa horn

Sandra Rosén Dahlgren

Coola bilder med skuggorna! Na dom kan va jobbiga och irriterande men alltid helt underbara ändå <3

2014-08-01 / 15:55:12
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida