Hur man syr ett kaninsele


Lördag, Saint Patrick´s Day och 77:e dagen av 2012 börjar gå mot sitt slut.




T kontrollerade snödjupet utanför fönstret igår och kunde konstatera att det inte var sommar än. Möjligen vår.


Ett Herkulesplan har kört in i Kebnekaises sydtopp
OCH HELENA BJÖRK TROR HON DRÖMT EN SANNDRÖM


För övrigt så tänker jag inte göra någon förklaring på hur man syr en kaninsele/bogsele.
Jag lärde mig genom att titta på en köpt sele,
SÅ DET KAN JU NI OCKSÅ GÖRA


En annan var på Winnerbäcks-konsert inne på Café Safari inatt,
...hade en hundvalp, cyklade med/på en bildörr, var rädd för elefanter som rymt från cirkus,
blev bjuden på bio, var med om ett frieri
SAMT TRÄFFADE SINA STENÅLDERSFÖRFÄDER I BYN UTANFÖR PAJALA

Jaa....helt vanligt natt för Lisa Lans med andra ord.


Ni som inte kommer ihåg era drömmar är inte medvetna om kanske 8% av era liv.
TÄNK PÅ DET NI! TÄNK PÅ DET!



om, , , , , ,

QUI

sv: tack:)

2012-03-17 / 22:45:12
URL: http://ngo.webblogg.se/
Heleeena

Ha ha ha ha, gud vad jag drömmer, heelt crazy!! tur att vi får lite äventyr på nätterna då ;)

2012-03-19 / 21:48:56
URL: http://hbkonst.se

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida