Jag är en vampyr, jag suger och spyr

Borde man bli orolig när man kommer på sig själv,
MED ATT MISSTÄNKA ATT NÅGON LAGT VERVAINS
i ens flingor när man ska äta frukost?


(Verbena/V
ervain/Järnört är en ört som vampyrerna i Vampire Diaries inte tål.....).
Ja, en bieffekt efter att ha sett för mycket serier antaligen,..

Och vad är jag? En vampyr? :D

Men ikväll är det kanske läge att byta ut Mystic Falls mot Wisteria Lane,
EN SISTA GÅNG?

(Så imorgon när jag äter frukost kommer jag vara helt säker på att jag är en i Desperate Housewives...som vanligt)

om, , , , , ,

Helena

Hahahahahaha men visst är den braaaaa?!!!



Jag tror min jonas är en stephen look a like ;)

2012-06-06 / 12:25:27
URL: http://hbkonst.se

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida