Och som du kanske redan sett

FÖRSTA SNÖN KOM INATT


Vintern är kommen och F23 snörar på sig skidpjäxorna innan hon ens tagit sig upp ur sängen.

Gud hör uppenbarligen mina böner och drömmer man att man sover med fötterna på huvudkudden,
BLIR MAN FÖRVÅNAD ÖVER ATT MAN VAKNAR ÅT RÄTT HÅLL


Självlysande stjärnor i taket och ögats plats är lokaliserad.
Oljefärg förresten. Varför tog jag inte akryl?

Olja blir ju liksom så platt och innan det drömde jag att jag bodde i ett slott(!).

7 oktober och ungefär 90% av Kirunas befolkning har lagt upp en över-snöad-bil-bild på sin logg på facebook. 
UNDERBARA STAD!


om , ,

julia och hazal- Skoliosbloggen

oj herre snö redan:O

2011-10-07 / 19:21:28
URL: http://julhaz.blogg.se/
helena

Hahaa man målar med det man är van med. Jag ska måla olja, akryl torkar så snabbt. Men lika bra att man tränar att måla de man inte testat på så mycket, vi är ju bäst. Fortsätt kämpa med olja, det blir skiiitsnyggt!!!!

2011-10-09 / 14:11:37
URL: http://helenabjork.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida