När jag en gång dör

det verkar bli rätt snart.





Kompromissade med min telefonskräck idag och ringde till lassa . Vilken grej!

Imorgon ska jag dit och få min cancer bekräftad
GARANTERAT




"Det är inte säkert att det är något konstigt" sa kvinnan i telefonen.

VADDÅ INTE SÄKERT? SÅ DET KAN ALLTSÅ VARA NÅGOT KONSTIGT?


Ja, herregud, säkert cancer eller något annat livsfarligt.



Ser absolut inte fram emot att gå dit.
Att både vara hypokondrisk och ha sjukhusskräck samtidigt är ingen bra kombination.



Men om man fruktar det värsta, läg man förhoppningsvis bli positivt överraskad,
sen när det väl visar sig att jag inte har cancer.





om , , , , , ,

Åse

Jag är precis likadan, en hypokondriker med läkar/sjukhusskräck. Inte lätt inte :)

2009-09-30 / 15:58:57

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida