Som ett åtråvärt hopp

I EN TUNG TRISTESS



Var och tävlade igår med ohyran i Boden.

TÄNK ATT MAN ÅKER 30mil BARA FÖR SÅNT!!
(30mil *2)






2 placeringar och uppflyttningspinnar vart det iaf!
VILKEN LYCKA!


Victoria tog sig dock varken runt  krok eller rakbanan,

Hon är brunstig och la sig i
KOM-OCH-TA-MIG-POSITION

med rumpan i vädret
så fort man petade i henne (;
(sikken kåtslyna!!)

Hon tillåmed slängde sig ner och rullade mitt i banan.
PINSAMT VICKAN!!



Andra bruden (Läs:Timglas), pallade inte heller pressen av första tävlingen.
Så hon totalvägrade att hoppa första klassen.
Stackars Timsan.





Men TryggSnygg och FiaLotta kan man lita på.

Älskade småharar!



Nä, nu vet jag inte mer.
Har inte gjort något annat dökonstigt i helg.
ANTAR JAG








(foto:Sara Marklund)




Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida