Du sprang så fort du kunde

för att hinna få ett lyft igen.




Det är torsdag och idag har jag sprungit ifrån en våldtäcktsman
Det var fruktanstvärt . MEN JAG KOM UNDAN



Imorgon lämnar jag landet, och någon borde ta tag i packningen....

Pilgrim halsband och öronhängen som jag införskaffat idag....




Och om det verkligen var en våldtäcktsman det rörde sig om, vet jag dock inte helt säkert.
Men det var en man, han sprang, det var i kyrkoskogen
OCH HAN VAR MÖRKHYAD

tror jag.



Han såg iofs väldigt liten ut,
och jag är inte helt säker på att det var en han.

MEN JAG TROR DET



Så jag vände och sprang.

(samtidigt som jag höll ett stadigt tag om mitt överfalls alarm i ena handen,
och började knappra in 1 1 2 på mobilen med den andra.)





om , , , , , ,

KAN DEE DRAWiNGS

Babe, vart skall du fara? AVUNDSJUK. Vill också resa, älskar att resa. Antar att det är något varmt och soligt land med tanke på solglasögonen? ;) KRAAAM

2009-12-03 / 20:07:22
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
L J E M T F E L T ♥

Hej Lisa, jag tänkte bara säga att jag kommer ha en till tävling där jag lottar ut en bloggdesign snart, du fick ju så himla många röster senast så du har god chans att vinna denna gång. Jag kommer även att sälja bloggdesigner för 150 kr styck. Är du intresserad är det bara att säga till. Hoppas du mår bra! Kram

2009-12-03 / 20:10:08
URL: http://ljemtfelt.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida