Det var du som lät mig gå

Jag kanske skulle leta upp nån yngre som en fjäder i hatten
det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
 
Jag skulle kunna leva utan den där blicken
SOM FICK MIG UR BALANS
Jag skulle sakna den där stunden
SOM VI HADE NÄR VI TILL SLUT HADE BLIVIT SAMS
jag kanske skulle söka upp kontakter
SOM JAG TAPPAT SOM JAG VARIT MED FÖRUT NÅNSTANS
'
jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit'sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans

Read more: http://artists.letssingit.com/lars-winnerback-lyrics-om-du-lamnade-mig-nu-feat-miss-li-3148kcg#ixzz2DBFyo3NU
LetsSingIt - Your favorite Music Community
jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit'sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans

Read more: http://artists.letssingit.com/lars-winnerback-lyrics-om-du-lamnade-mig-nu-feat-miss-li-3148kcg#ixzz2DBFyo3NU
LetsSingIt - Your favorite Music Community
jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit'sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans

Read more: http://artists.letssingit.com/lars-winnerback-lyrics-om-du-lamnade-mig-nu-feat-miss-li-3148kcg#ixzz2DBFyo3NU
LetsSingIt - Your favorite Music Community
Jag spionerar på mina grannar.
OCH GOOGLAR PÅ ALLT
 
Ständigt rädd att dom ska klaga på ljudnivån.
Tvättmaskin. Kaninstamp. Hundgnäll.
 
Gillar dom Winnerbäck måntro? Magnell? Pugh? Progg? Svensk musik överhuvudtaget??
FÖR DET ÄR VÄL DET ENDA JAG LYSSNAR PÅ!
Och det är det enda jag förstår.
(det enda jag vill förstå)
 
 
Jag gav väl upp för att jag var less.
Jag gav väl upp för att jag var trött.
 
Ingen människa ska väl ta sån skit
OCH JAG SKA ALDRIG MER GE DIG MIN
 
Det var jag och allt mitt snack om större ensamhet och plats att tänka på
DET VAR DU OCH DINA VÄNNER
 
Plockar fram julpynt och det första man tänker
ÄR ATT MAN KANSKE BORDE TVÄTTA DOM FÖRST
Kanske sprita lite också?
+45 och mitt moppskaft på jobbet är troligtvis det renast av alla.
 

Men lägg armarna runt mig slit ut vad jag har
Gräv i det dunkla, MEN SÖK INGA SVAR.
För jag lovar ingenting
DET ÄR DET ÄNDA JAG KAN HÅLLAR
 
Vikta trasor och handtag som ska torkas.
FÖR SKA MAN VARA STÄDERSKA SKA MAN FANIMIG VA BÄST PÅ DET OCKSÅ
 
Fint skare va, tänker jag och Hakomatic B450 är min bästa vän i världen.
 
"Om du ville mig nånting
så satt jag tyst och hörde på
men det var du som sa till mig
ATT JAG ÄNDÅ ALDRIG SKULLE FÖRSTÅ
säg aldrig så igen
det gör ont i mig än
jag ville verkligen va din vän
 DET VAR DU SOM LÄT MIG GÅ"
 
Valpsjuka och julkänslor och blondtjej88 får snart gå på mammaledighet.
 
 
"Det gick så sakta, tog sån tid, VARENDA VECKA VAR ETT ÅR
Vi ringde ibland för att fråga hur vi mår
Tills jag sa "Väntar du på nån eller vill du bli min?"
Du sa "Vad svarar man på sånt?",
jag sa "'MAN SVARAR NOG INGENTING" "
 
 
 
om Winnerbäck, poesi, konst, ord


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida