Ge mig tips och goda råd så jag kan göra helt tvärt om


Göra tenntrådsarmband till sig själv. VILKET PROJEKT!
Mäta, göra, FEL. Mäta, göra, FEL. Mäta, göra, FEL.

Är väl jag som är ohyggligt dålig på att mäta saker.
Eller så är det bara så att när man ska ha någonting själv,
DUGER BARA DET BÄSTA?

Har misslyckats ungefär en miljon gånger.
Nåväl. MAN KAN VÄL INTE VARA BRA PÅ ALLT ;)


Och kanske Nåjden lägger mig någon förbannelse över mig nu när jag gör tennarmband
TROTS ATT JAG INTE ÄR SAME
Varken supersame, eller halvsame.

Fast jag bor ju i Lappland och har varit tillsammans med en same,
så jag tänker mig att Raedie och Mubpienålmaj har överseende!



om, , , , ,

ElinStrååt

Är det du som har gjort armbanden? Så hiiimla fina!!

2012-05-23 / 20:59:49
URL: http://ennelin.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida