sitter här på sängen tills du be mig att gå hem

Latest week. Instagram.
 
Skilda Världar. Veronica Maggio.Work. Work. Bokpaket från Canis.
 
 
Och nånstanshär skulle jag bläddrat in ett youtubeklipp,
men det fungerar tydligen inte med nya blogg.se?
Eller är det bara jag som är dum?
.
 
 
Maggio var fantastiskt bra i lördags
och somebody är fantastiskt valpsjuk!
 
 
Skilda Världar är grym bakgrundsunderhållning
och jag är en grym städerska.
 
Eller tja, mer hundsjuk egentligen.
För det är ju främst en vuxen stor hund jag fantiserar om.
 
100% Positiv vardagslydnad - Arne Aarrestad
Från valp till stjärna del 1 - Maria Hagström
Beteende boken - Lars Fält
Bra relation - Kenth Svartberg
 
Hoppas det är nåt läsvärt! Tyckte hundbokhyllan behövde kompletteras lite.
Måste ha lite underhållning alla kalla sommarkvällar,..
 
 
Tänk om jag hade varit hälften så bra på att städa hemma? Men sånt kanske kommer med åren?
Och ni vet..., valpar BLIR faktiskt hundar såsmåningom (;
 
om, Canis, hundar, instagram, bilder, städning, böcker, blogg.se

F R I D A - djur&natur fotograf

Vilken fin och annorlunda design du har! :D

Svar: tack så mycket! :)
Lisa Sofia Lans

2012-07-11 / 16:49:47
URL: http://www.fridakarolin.blogg.se

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida