För någon hund lär hon aldrig få tillbaka


Me at work. Jobbar ju på sjukhus när jag inte är konstnär. Som vadå?
JA, TYP KIRURG ELLER NÅT VA

Det ser man ju på outfitten,..Överläkare kanske?




Idag har jag dock varit ledig och vigt mitt liv åt barnpassning, pyssel
OCH 2012's FÖRSTA SKIDTUR

Första gången jag och B åkt skidor ihop, så det blev en kort tur.
(mer OK att skylla på hunden än på min dåliga kondition, eller hur?)

Och matte kan gott stanna på andra sidan jordklotet hela vintern,
för någon hund läär hon aldrig få tillbaka! ;)

om , , , ,

helena björk

Hahahahahahaha gu så kul, kanske är du plastkirurg så du kan operera in dina egna bröst (inte för att jag påpekar att du har små bröst utan för att du tjatar om större bröst) Men du kan ju annars låtsas vara att du är veterinär :D

2012-01-18 / 20:16:01
URL: http://hbkonst.se

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida