Du är resan som jag velat ska ta fart

Vasstand. Som tyvärr är omöjlig att fota med kameran i vaket tillstånd
JAMENA DET SER JU UT SOM EN LEKSAK SOM MAN SKA SLÄÄÄNGA SIG PÅ
 
Kaninen å andra sidan?
VEM BRYR SIG OM EN KANIN NÄR MAN KAN JAGA JAGA SMUTSTVÄTT!!
 
Fast det är ju bäst för henne, för nån har- eller kaninjakt kan hon ju bara drömma om! ;)
 
Men vi ska såklart jaga annat. Jakthund after all.
Och du ska självklart bli världens bästa draghund
Och awesome på allt annat som en hund kan bli awesome på.
 
 
Känner mig som en fånge inlåst i en lägenhet.
Kylen full med mat och jag kan knappt ta mig härifrån.
 
 
MEN KÄNN INGEN PRESS RÅVATJ ASKA
Jamena jag har ju bara väntat på hund i hela mitt liv typ.
INGA FÖRVÄNTNINGAR ALLS LIKSOM
Känn ingen press.
 

 om hund, valpar, jakt, kaniner, husdjur


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida