Har jag sagt att jag ska flytta till hösten?

 Trehundra meter åt öster
 
Och jag ska öppnas som ett tvårumshotell
DÄR DU KAN KOMMA OCH GÅ SOM DU VILL
 
 
Som Lasse skulle sagt det. Dock inte åt öster. Och mer än 984 fot.
Augusti är passe och jag har överlevt en hel vecka i receptionen.
GRYMT IMPONERAD AV MIG SJÄLV
 

Ibland är man inte fullt lika imponerad av sig själv, 
MEN DET ÄR VÄL SÅNT MAN FÅR LEVA MED ANTAR JAG ;)
För snygg för att städa. Måste ha varit så det var.
 
Kan nog lära mig att leva med att slippa ha lanstingsbrallorna på mig på jobbet känner ja.
Och sovmorgon? Såå välkommet!
 
om winnerbäck, flytt, arbete, inredning, foto

Lappgatebarn

Vart bär det av? :)

2012-09-02 / 20:03:06
Veronica

Vad kostar ett blyerts porträtt???

2012-09-27 / 20:23:27

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida