"Den som har tomt på skrivbordet,..

...HAR DET OFTA I HUVUDET OCKSÅ"

När jag städar kontor suckar jag HÖGT när folk har mycket saker på sina skrivbord så man inte kommer åt att torka.


..men då är dom givetvis inte i närheten av my-mess-at-home. Inte ens nästan.
Och såhär ser det ut hps mig EFTER att jag plockat undan lite...

Fast tja....tänker mig att HÄR ser man att här LEVER det en människa
HÄR SER MAN ATT DET HÄNDER GREJER


(och plockar undan lite gör jag såklart enbart när jag letar efter något....)
(..rör ingenting i onödan.....aldrig nånsin. Var sak har sin plats..)
(..åååå jag har många saker jag,.....)


Akvarellvatten i den fräscha burken. Mysigt va?
Mina teckningar och porträtt is verkligen LIVING ON THE EDGE
bland alla vattenglas och te- och kaffekoppar som står här.

Ett MIRAKEL att jag inte lyckats dränka något....än..
För spillolyckor händer ofta,,..........o så ofta.


om, , , , ,


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida