Jag, min och mig



Satt och hävdade härom dagen att jag minsann visst tror på andar och spöken och alltsåntdär,
ÄVEN OM JAG SJÄLV ALDRIG SETT NÅGOT

Och inatt hade jag en bisarr och märklig dröm.
Såg givetvis en ande och i samma sekund som jag såg henne kom jag på att jag sett henne flera gånger.
SÅ JAG HADE MED ANDRA ORD HAFT HELT FEL

Och såklart var det ingen annan än MIG SJÄLV jag såg =)
Utan kläder och med vääärldens tovigaste hår (jag har förvisso nästan jämt tovigt hår, men detta var extremt)
Men det var tydligen en god sida av mig jag såg, trots att jag nästan såg ut som en blondversion av Samara i The Ring.


Väldigt konstig känsla att vakna upp mitt inatten och vara livrädd för....sig själv?

(så för säkerhetsskull har jag gått några varv runt huset idag och ropat på mig....jag kom dock inte fram..)


Vad var detta? Meddelande från mig själv att jag borde borsta håret oftare?


om , , , , ,

helena björkjörken

LOL hahahaaa de va nog ditt undermedvetna som ville att du skulle klippa topparna

2011-09-02 / 21:18:02
URL: http://bjorkbjork.bloggplatsen.se

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida