Väggmålning - Visby travet


Var och fikade på stallfiket idag och spanade in väggmålningen vi gjorde där innan påsk.



Dom gula husen, hästen längst fram (7) och den/dom längst bak har jag målat. Resten har Helena Björk gjort.

Är såå nöjd. Både hon och jag är vana att måla efter foton. Ett foto = en målning.
Här har vi pusslat ihop 5 olika bilder. Och det blev helt okej.
Totalt ca20h jobb för mig.



Så om någon i Kiruna känner att dom är i behov av en travbana
ELLER NÅGOT ANNAN KUL PÅ SIN VÄGG I SOMMAR
ställer jag gärna upp.


Idag är det fredag och om jorden inte gått under på söndag
SKA JAG SÄTTA MIG PÅ EN HÄST FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ TRE ÅR DÅ


om , , , , , ,

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; Aha okej :D

2011-05-20 / 17:19:34
URL: http://matildays.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida