Slutet på resan och början på en ny


Den konstnärliga grundkursen på Gotlands konstskola är över och jag är ett stipendium rikare.
(resultatet av min flitiga närvaro. hejja!)

Och förutom att jag har varit med på massa kurser och tryckt grafik, varit i smedjan, gjort massa betong och gjort plexiglas saker, gjort väggmålning och varit med på näästan alla krokilektioner och föreläsningar,
rest hem (130mil bort) 6 gånger sen i höst
HAR JAG MÅLAT I GENOMSNITT EN AKRYL/OLJE/AKVARELL TAVLA I VECKAN DENNA TERMIN
(+ några blyerts/tusch teckningar)


Nu är nästa mål vårruset 9 juni och sen ta sig hem till norr igen
för midnattssol, fjällvandring utställning, några veckors jobb
OCH SEN PACKA IHOP OCH TA SIG SÖDERUT IGEN.

(var vet jag dock inte än...)


om , , , ,

Malin

Vilka utbildningar har du sökt till? :-)

2011-05-29 / 16:30:00
URL: http://malinenros.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida