Saker du kan göra istället för att städa - del 3

KOLLA HOCKEY VM

Och då gillar jag inte ens hockey, än mindre förstår.

(fast jag gillar nog inte städning heller om jag tänker efter)


Nästan 20+ på ön och det är så somrigt så jag knappt vet vars jag ska ta vägen.

Förresten är jag inte ens säkert om det är VM eller om somrigt verkligen stavas med bara ett m?

Jag hade kunnat googla, men just den här gången låter jag bli.

 

Fattar förresten inte varför tiden helt plötsligt räknas ner istället för upp?
Har den gjort det hela tiden?


Google borde ge svar på allt. Men det gör det inte.
(ja, jag har testat)

Och någonstans här borde jag ringt och sagt att jag saknar dig,

men det vet ju både du och jag att jag inte kommer göra.

För säga saker har aldrig varit min grej.

 

Så jag tänker det tyst istället och hoppas att mina telepati tankar kommer fram.

(samt att jag skriver ner det här.

Så att  du, när du googlar på "saknar Lisa Lans mig",

får ett svar.)



om , , , ,


Claudia

fin blogg :D

2011-05-12 / 16:01:36
URL: http://bbaasstta.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida