Där månen och stjärnorna glimmar


Vecka 9, Kiruna och sportlov står på schemat.



Och är det sportlov är det skidåkning man bör ägna sig åt.

Skidåkning, gratismat och spendera tid med alla dessa djur och människor som man inte har på Gotland.
Innan lördag ska jag hinna klippa 54 klor, besöka ICE HOTELL, klappa kaniner, bestämma vilken kanin som gör sig bäst på Gotland, ha kvalitetstid med hunden och göra allt igen 10 gånger om.


Norrsken igår och som "gotlänning" tycker jag givetvis att sånt är otroligt spännande! ;)
Synd bara att jag inte har nån koll på hur man fotar...

Påsklov, får jag ha sportlov fram till påsklovet?

Jag vill vara i Kiruna nu och inte i sommar när bitterheten har smält fram under snön.
Eller ja, när bitterheten och snön aldrig smälter bort.


om , , , ,

linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack snälla du! :) fina bilder!

2011-03-02 / 20:09:27
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
ella ♥

- jadå :D

2011-03-02 / 21:59:30
URL: http://somella.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida