Söndag 13.3.11

På båten för någon vecka sen.
Är verkligen grym på att se ut som om jag nästan håller på att börja grina på varena bild folk tar på mig
FANTASTISKT!

Eric Saade vann melodifestivalen och hans typ av musik verkligen inget jag hurrar över
MEN TAR MAN BORT LJUDET FRÅN TVN ÄR HAN SUVERÄN!


Antagligen inte bara jag som typ vill äta upp honom och sitter och funderar över var i min lägenhet jag skulle kunna få plats med honom.
Balkongen? Våfflas bur? Duschen?




Idag är det söndag 13 i 3:e, Ann-Maret har åkt hem till Lappland igen
OCH JAG, JAG ÄR ENSAM KVAR



22 ljus är tända i lägenheten, disken är odiskad, det är inte min dag idag
och jag funderar fortfarande över hur polisens låt egentligen låter?
För en egen låt, det måste dom väl ha?

om , , ,

Cornelia

Tycker att du ser rätt söt ut!

2011-03-15 / 21:05:18
URL: http://bitterheterna.blogspot.com

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida