Gott nytt år till all er sorg och era sår


Akvarell 24x31cm, dec 2011.

Måste uppdatera en sista gång i år, så Lena slutar grina.
Hon lever nämligen sitt liv genom min blogg.....(dalarna isn't a fun place to live in!)

Kiruna å andra sidan?
LIVING THE DREAM

Plumsa i 2 dm snö till jobbet 05.48 imorse
KAN DET BLI BÄTTRE?


Ibland är man jag rolig. Väljer att skratta åt mig själv då.
Hellre det än att gråta. HELLRE DET!

(hellre? Heldre? Helldre?)
Skriver nyårslöften för glatta livet.
I huvudet.
I HUVUDET OCH BARA SÅNNA SOM JAG KAN HÅLLA

På måndag är det vecka 1, 2 december, nytt år
OCH JAG BÖRJAR GIVETVIS ETT NYTT LIV DÅ!



om
, ,

helena björk

Ja tack gode gud för uppdatering hur ska jag annars överleva detta place?!?!

2012-01-15 / 16:18:24
URL: http://hbkonst.se

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida