Och jag gör det med flit

Lördag idag och jag har ångest.

Den gamla vanliga vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv-ångest.
Tänk om jag kommer in? Tänk om jag inte kommer in?

Det enklaste vore givetvist om jag inte kom in, för då slipper jag faktiskt bestämma mig.
(jag låter inte negativ nu va?)

Luossatoppen och jag läste att man kunde få mindre bröst av att dricka kaffe här om veckan, så jag slutade tvärt.
Sen tänker man att man ska måla nåt efter månader av slit, men upptäcker snabbt att färgerna inte ens är här?
Eller tja, finns färger och prylar i drivor här. Men just mina akrylfärger är uppenbarligen någon annanstans....
Åh liksom då går det ju inte aaalls.


Jag borde sova 12h varje natt och idag gick jag ut och sprang och kom faktiskt ihåg att springa också.
För det är väl inte bara jag som går ut och springer, för att sedan komma hem en timme senare
OCH LIKSOM INSE ATT MAN TOTALT GLÖMT BORT ATT FAKTISKT SPRINGA

Det är väl inte bara jag?


om , , ,


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida