Den längsta resan är resan inåt


Zera, Barfi och jag var och gick efter Kungsleden en sväng förra veckan.

Drömde att jag var på Iron Maiden konsert inatt...och samtliga i  bandet var nakna...(Iron Maiden är ett band va?)
Vet inte alls varför jag var där. Vågade inte kolla på dom....herreguuu dom hade ju inga kläder!
Å så ville jag ju inte lyssna....för det är väl knappast min typ av musik.


Vet inte om det heter Kungsleden för att det är meningen att kungen ska gå där?
Eller är det för att man känner sig som en kung?

Annars då? Nån som har en lägenhet åt mig? Eller ett hus? Gärna med stall,..Antar att hus blir bäst då.
Vet inte om det finns så många lgher med tillhörande stall? Har Kiruna Bostäder några sånna måntro?


Tänker mig att en häst ingå i min 10årsplan. Och en hund. Eller tre. Och ett 100 tal kaniner och alltsåntdär!



"Den längsta resan är resan inåt"
Antar att det är meningen att Konungen ska meditera där,..


om , , , , ,


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida