Saker som gör en glad 27 april


Sony Alpha DSLR-A500 + Sony SAL-55200-2

Mitt sadelskydd till cykeln från ÖB för 29kr.


Inte nog med att den är sådär pälsigt mjuk, den är tjock också (till skillnad från sadelskydd från till exempel ClasO.).
Jag har sluppit bli blöt och baken har varit varm hela vintern tack vare den. 29kr! Fasansfullt prisvärd! FASANSFULLT!


Sony Alpha DSLR-A500 + Sony SAL-55200-2

Bingebyhallen! För att dom hade Garant Såklart! balsam som jag varit på jakt efter.

Ska tydligen fungera som tvättbalsam när man som mig, ger sig hän åt balsammetoden
(ja, varför använda schampoo när man kan hålla på och tjorva med balsam, citron och bikarbonat i håret istället?!)


Garants produkter är dessutom godkända av Astma och Allergiförförbundet, Svanenmärkta och klimatsäkrade.
Så då kan man lungt stå med gott samvete och spola bort några tusen liter vatten extra varje gång man duschar.
PERFEKT!


om , , , , ,

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

haft en bra lillördag? (:

2011-04-28 / 00:32:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Ylva

Den sadeln ser skönt ut att sitta på :)


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida