Gott om dåliga vanor

Ovissheten kan göra vem som helst tokig och eftersom vi fått alldeles för lite självporträttsuppgifter i skolan

TAR JAG SAKEN I EGNA HÄNDER.

 

8 kapitel till så har jag läst ut en hel bok.

EN HEL BOK!

Jag tror inte att jag har läst klart en bok någongång under dom senaste fem åren,

så en hel bok är väldigt imponerande.


Halvfärdiga grejer som ligger på hög och körkort som aldrig blir tagna.

För det där med att avsluta saker är obviously not min grej.

Obviously not.

 


om , , ,

Malin

Känner igen det där, men det kan va gott o ha flera saker pågång samtidigt då kan man byta lite emellan ;) då hinner man aldrig tröttna på det =)

2010-12-01 / 01:28:30
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida