Dom får oss att vilja ha en massa skit vi inte behöver

Inatt drömde jag att jag blev skjutsad till Kvantum av en människa i röd bil
och med ratten på höger sida.
KVANTUM!

Ica Kvantum öppnade i Kiruna förra veckan.
FATTAR NI HUR STORT DET ÄR?

En ny matvaruburik, i Kiruna!

När folk förklarade hur det var att gå dit första gången
LÄT DET UNGEFÄR SOM OM DOM VARIT I HIMMELEN

Är det det roligaste som händer här? En ny ICA butik?

Igår öppnade Kappahl också.
TVÅ NYA AFFÄRER PÅ EN VECKA, INSANE!

Antal affärer har ökat med 200% nu eller.
Jag vet inte om Kappahl stavas så och jag väljer att faktiskt inte ens googla på det.


Avsnitt 17 och det har just varit bröllop på båten.
En människa!

PRECIS SOM OM DET VORE VILKEN MÄNNISKA SOM HELST
Men det var det naturligtvis inte.

Det var jätte fint där och om man jämför med dom sex andra mataffärerna
SÅ VAR DET FAKTISKT SOM ATT KOMMA TILL HIMMELEN ATT GÅ DIT


om , , , ,

ellen

Tävlingen är igång

2010-03-26 / 22:19:41
URL: http://eellenstina.blogg.se/
Lina♥

Måste bara säga att jag avgudar dig och dina tecknigar, jag försöker själv få till några bilder men det går inte så värst bra just nu. Aja jag är 14 år och har mycket att lära ;)

2010-03-26 / 22:46:37
Hedda

sv: äsch den korven haha näe man tackar ;)



Fin header <3

2010-03-26 / 23:33:10
URL: http://heddaslife.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida