I can see but I’m just not listening



Oljepastell kritor och det är tomt utan hundar i närheten.
Och har man en gång bakat bröd, kan man inte köpa vanliga mackor sen.

Hur trista är inte köpesbröd egentligen?


Äta är en återkommande aktivitet och varför kan man inte bara ha en skål med torrfoder

som man kunde knapra på lite då och då?

 

Det är inte det att jag inte gillar att äta, för mat är för det mesta gott.

Men själva framställningen-av-maten-grejen känns ofantligt tråkigt.

+ att den inträffar alldeles för ofta.

 

Och då har jag tots allt middag serverad i princip varje dag.

Men ändå..frukost, lunch samt diverse mellanmål. Dag efter dag.

Life is hard.

 


om , , ,


Maria

Du har rätt, man kunde lika gärna äta kattmat. ;)

2010-03-23 / 19:30:18
URL: http://various.blogg.se/
RonjaZorina - den nya konstbloggen!

Samma sak med duschar!



Det är inte det att jag inte uppskattar känslan av ren hud eller nytvättat hår



-

MEN VARFÖR MÅSTE MAN DUSCHA VARJE/VARANNAN DAG!?!?



Jag har väl fan annat för mig.

Hmpf!

2010-03-30 / 07:52:31
URL: http://ronjazorina.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida