Vad ska man göra ända fram till maj?

Tandpressning, spänningshuvudvärk och jag sover dåligt om nätterna.

Mardrömmar och somnar alldeles för sent.

 

15 varor i kundvagnen och jag klickar hem grejer hejvilt från HM.

Det var år sen jag gjorde det sist. Klickade hem grejer

ELLER ENS VAR IN PÅ DERAS HEMSIDA

 

 

Och det värsta är att det inte ens är drömmar egentligen.

Det är verkliga händelser som spelas i repris om och om igen i huvudet.

Om och om igen.


Jag gjorde så. JAG

 

Men ibland måste man få unna sig grejer? Eller hur?

Djurfoder är också beställt.

KANINHINDER!


Och nånstans här inser jag att jag skulle kunna klicka hem kaninhinder också

NU NÄR JAG ÄR SÅ VANSINNIGT RIK

 

Men mitt emellan alla verklighetsbaserade mardrömmar drömmer man jämt nåt bra.

Och sånt tycker jag om.

Hade jag varit en hund hade jag antagligen varit en sån hund som vaktar matskålen.

Som morrade åt folk och högg om någon kom för nära. Och jag skulle hugga hårt.

 

Kaninhinder?

OCH VARFÖR INTE EN STOR KANINBUR!

Våffla vill ha en ny bostad. Det vill hon.

Kanske skiter i hm och köper en bur istället?

 

FÖR VEM FAN BEHÖVER KLÄDER NÄR MAN HAR KANINER?

 


om , , , , ,

Lina

Ja det tror jag att jag gjorde men tror jag glömde skriva mitt efternamn :P Men kan skicka om för att vara helt säker.

Tack så mkt !

2010-03-03 / 23:14:07
URL: http://itsonlymy.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida