Och jag ska utstå allt den ensamhet som följer när du går

om du berättar hur du gör

Abisko med Kemi och Bernestedt Mangi förra helgen. Sånt kan inte bli fel.Lapporten och silverfallet och korvgrillning.
Ikväll spelade Lasse på PDOL och jag var inte där.

Hittade min gamla dagbok från -05 här om dagen, som jag letat efter i fyra år.
Minns den dagen jag gömde den. OCH UPPENBARLIGEN GJORDE JAG DET BRA


Hur bitter jag är att jag missade Winnerbäck
GÅR INTE ATT FÖRKLARS MED ORD


Fyra år för någon slags dagbok och i den jag hade före den jag hittade,
hade jag skrivit att jag aldrig mer skulle lyssna på Winnerbäck.
Vilken idiot jag var på den tiden. Att jag inte visste bättre.


Missade konserten i vintras också....fast det kanske var lika bra?
För som en klok kvinna skrev på Facebook för en timme sen:

"Hur ska man orka fortsätta leva när resten av livet inte är som en Lars Winnerbäck-konsert?



om , , , ,

linda - pictures, drawings, me

sv: tack lisa :)

2010-07-31 / 12:33:25
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Lina

sv: Åh, tack så jätte mycket :D

2010-07-31 / 22:09:50
URL: http://shiiwie.blogg.se/
Sajja

Så sant som det är sagt. Efter att Kent hade spelat på festivalen här i stan vad jag deprimerad i flera dagar. Grät som en liten unge igår när syrran ringde från PDOL. Tur att man inte är så töntig :)

2010-08-01 / 18:10:21

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida