Vi har en lång väg framför oss

 

Inatt drömde jag att jag hade råttor under sängen.

OCH JAG UNDRAR OM DET ÄR ETT TECKEN PÅ ATT MAN BORDE STÄDA

alternativt köpa råttmat.



Ska fixa klart uppgifterna till den där kursen nu.

Prismas e-konstskola för att vara mer exakt.

 

Finns många som totalvägrar såntdär. Konstkurser alltså.

För dom vill göra som dom själv vill och bla bla bla.

 

Dom anser att lärare förstör mer än hjälper. antar jag.

 

 


Fast det känns väl inte som att de kan skada speciellt mycket att

gå en distanskurs via internet?

 

Jamena man har ju inte direkt någon lärare som flåsar en i nacken då.

 

PLUS ATT MAN FÅR STUDIESTÖD

 

Halleluja. Hejja csn!

Pengar är alltid trevlig.

 

Nej, jag tror det blir bra.

Det kommer bli grymt.

 


om , , , , ,

Elin

Hej!

Idag har jag premiär för min nya blogg =D

Titta gärna förbi!

/ Elin



Fin bild!! : )

2010-01-23 / 20:47:04
URL: http://togetherorapart.blogg.se/
hannah

va bra bilden blev :) Haft en bra helg än då länge? :)

2010-01-23 / 23:08:31
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida