Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri

 

men det struntar jag i


 

Och medans soliga åker till Riksgränsen för att jobba

BLIR ANDRA KVAR I STAN

 

 

Tur för mig att alla jag känner har hund,

så det jämt är någon som vill lämna en hos mig.

 

 

Under det senaste dygnet har det jag bland annat lärt mig att hanhundar kissar varannan sekund.

boys are stupid.

 

 

 

Dock skäller han inte lika mycket som jag förväntat, för att inte säga inte alls.

och vi har till och med åkt skidor igår utan att slå ihjäl oss.

 

 

 

Idag har jag träningsvärk.

Och efter att ha levt hela dagen i en lögn och trott att det var tisdag

INSÅG JAG PLÖTSLIGT ATT DET INTE ALLS VAR SÅ

 

 

Lurat mig själv som så många gånger förr.

 

 


om , , , , ,

Rebecka

ska du åka när jag kommer?

2010-02-10 / 19:30:23
URL: http://rebeckanyberg.blogg.se/
Maja

Åh, fin hund ;o

2010-02-10 / 23:48:16
URL: http://majavallent.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida