Ser du lampan slocknad eller tänd?

Och på tal om sanndrömmar och proppar.

Gick till bibloteket igår och lånade en bok om just sanndrömmar
JAG GÖR SÅ IBLAND


Kunde inte sova inatt så låg och läste i den
och efter sisådär en och en halv timme
SLOCKNAR PLÖTSLIGT LAMPAN OVANFÖR SÄNGEN

slarvigt snett promarkersporträtt. jaja.




Blev svinskraj naturligtvis så drog täcket över huvudet och låg där ett tag
samtidigt som jag tänkte att det är fullt möjligt att två lampor på samma dag brinner ut.
Klart det är det.


Men så reste jag mig upp och skulle tända lampan i fönstret

Gick det då?
NÄ FÖR DET HADE JU GOTT EN PROPP SÅKLART!


Gissa nån som flög upp i taket i panik.



Kan tilläggas att det brukar gå proppar här i huset på vintern,
när många element är i gång och man exempelvis kör diskmaskinen och tvättmaskinen sammtidigt.
MEN MITT I NATTEN? När endast min lampa som var i gång.




Tro på slumpen du.
JAG TROR PÅ MIG SJÄLV






(Sen vet jag inte hur pass kul det egentligen kan vara som förälder,
när ens 21åriga dotter kommer och väcker en 03.16
GENOM ATT SKRIKA ATT DET GÅTT EN PROPP I HUSET)



om ,

carina

Tack, vad roligt att du gillar den:) Du är förresten också väldigt duktig på att måla!

2010-02-02 / 22:40:56
URL: http://karatangentbord.blogg.se/
Malin

hehehehe =) kan se detta framför mig, jag hade nog också reagerat likadant =)

SV: Ja visst va den sööt, jag ville ta med den hem tyckte så synd om den ute i snön =(

2010-02-03 / 00:30:02
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
emina -konst & kreativitet-

Usch så otäckt när det blir mörkt...

Snygg kitty!



SV: jaa jag tycker också det.

2010-02-03 / 12:04:28
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida