I-rony



Idag har jag klippt mig
HOS EN FRISÖR

inte varje dag man gör det inte.

Sånu har jag ungefär dökort hår
7 CM KLIPPSADE HON BORT

Efter att ha kammat, å kammat å kammat å kammat
mitt stackars trasselhår,........


Ser såklart inte riktigt klokt ut nu
å jag vill innerst inne bara att de ska vara långt och trassligt,..


MEN LIKA SÖT ÄR JAG FÖR DET !



48,6kg väger jag visst också nu.
SKIT FÖRKYLNING!

Jag som blivit biff och vägde HELA 51KG nyss.
ääääh

Att väga under 50kg när man är 170cm
ÄR INTE OKEY!

Vilket bakslag.

Jag som ska gliida i bikini nästa vecka,
Å DÅ VILL MAN JU PÅ NÅTT SÄTT FYLLA UT DEN OCKSÅ !


Ja gud,
inte är det lätt inte.
En vecka i turkiet och alldeles för smal
WHAT A I-CONTRY PROBLEMO



Och precis som med allt annat
ÄR JAG ÄVEN RÄDD FÖR ATT FLYGA
såklart.

Så själva ta-sig-till-Turkiet-och-till-baka-grejen
SER JAG INTE ETT DUGG FRAM EMOT

Jag kommer ju bergis dö....





Fast det kanske skulle vara lika bra,....................






Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida