Böldpest, Da vinci koden och jag



Tar snart livet av mig.
VERKAR INTE FINNAS NÅGON ANNAN UTVÄG

Det är ju så olidligt tråkigt att vara sjuk
O L I D L I G T

feberfeberfeberfeber
Och somliga har legat i sängen nästan hela veckan.

Blir tokig snart.
SÅ TRIST!



Har fullt med knölar på halsen också.

ANTAR ATT JAG TYP HAR FÅTT BÖLDPEST  ?
eller nått i den stilen.




Jaa, stackars mig va!

Snart åker jag till Turkiet ivarjefall.
Och när jag kommer hem är jag tokbrun, snygg
OCH KAN BÖRJA MITT NYA LIV IGEN
'

perfekt



en argbigga på iller

om du smittar mig tänker jag aldrig mer tillåta dig att komma innanför våra väggar.. skit också!





lite skämtsamt, men lite allvar också..

2009-05-11 / 18:40:14

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida