Solen i ögonen

Sommarens I-Landsproblem

Midnattssolscuppen är samma helg som Kiruna Festivalen
ULF LUNDELL KOMMER TILL KIRUNA FESTIVALEN


Jaa, jag som tänkte skita i festivalen i år å sticka till nån jäkla camping mitt ute i ingenstans
å hopptävla med mina kaniner mitt i natten istället
SUPER NORMALT, SUPER MOGET


Men jaa..nu gick ju inte det.
Är väl inte varje dag lundell är i stan,
å är inte varje dag de är Kiruna Festival..
(typ enda gången de är folk i stan).


2 timmars promenad med Ann Maret, Benno å Zera idag.




Och om man vet hur liten Benno är,
skulle man förstått hur pluttig Zera är.
litenlitenliten
Men SÖT



Sikken tur att alla jag känner har hund,
så jag slipper skaffa en egen! (;


Fast jooo....klart jag ska skaffa införskaffa mig en jag också
EN VACKER DAG!






hanna

hunden kanske äter upp kaninerna :o



vi måste lära henrik något vettigt..

vad kan göras månne tro?

2009-03-24 / 22:17:21
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida