Vi var konstnärer

OCH DOM BÄSTA I SITT SLAG




Saker som gör mig depremerad är tillexempel
FOLK SOM ÄR BRA PÅ ATT MÅLA / RITA

Man blir bitter av sånt.
 Känner sig kass.
OCH VÄRDELÖS


Exempel på sånna till exempel är Emma Damm eller den här bruden.

SÅNT FÅR MIG ATT BÖRJA GRINA UNGEFÄR


Att rita gubbar (läs: vackra brudar) är ungefär det bästa som finns.
Har inte gjort det sen urminnes tider (typ 2006),
så när jag skulle göra ett självporträtt utifrån spegeln till min kurs häromdagen
SÅG DET JU INTE RIKTIGT KLOKT UT !!!


Så för att inte känna mig lika kass ritade jag av en snygg brud kl 5 imorrse i stället
ÅH LIVET KÄNNS GENAST LITE LÄTTARE


(typ jo jag vet att ögonen är ojämna,,,,,baha, typ MISSFOSTER!)

Åh inte så likt bruden som det ska föreställa (läs: Mia Kirshner...skådespelare...the L World...osv osv)

Åh långt ifrån lika fantastiskt som Emma Damms häpnansväckande porträtt
MEN DET ÄR JU INTE SÅ JÄKLA NOGA !!!





Jäkligt kul att rita iallafall.....
FAST INGET SLÅR ATT MÅLA SLORA TAVLOR MED NAKNA BRUDAR AKRYL !





(å förutom att vara grym på att rita, lyssnar Emma Damm på Lars Winnerbäck
.....så om jag återföds som lesbisk i mitt nästa liv
HOPPAS JAG ATT HON GÖR DET OCKSÅ !)


Emma Damm

Haha fan vad söt du är! Tack så jättemycket. Kramar

2009-03-04 / 09:29:41
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Anonym

DU får mig verkligen att känna mig dålig. Just innan jag läste det här inlägget tänkte jag: "wow vilken talang, hon är ju till och med bättre än emma damm!"

2009-10-04 / 19:17:14

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida