Tradera, Hare och Jag


Köp en kofta?


Från SISTERS  EastWest......http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=88250951
ENDAST 1 KR!


Aldrig använd med lapparna kvar...kostade 499:-

Fick av mamma,,,,,men den är ju för stooor.

"Om inte du ska ha den får du ge den åt syrran"

Jag? Ge?
nääää, hon får väl gå å lägga bud om hon ska ha vettja (;

Söt är den iaf....trekvartsärmar å sådär....



Den här är också söt....



Hoppas inte mamma läser min blogg å ser att jag har kaninen på hennes fotölj...
DET SKULLE INTE UPPSKATTAS!





DAGENS OUTFIT:
* Rött sammets sele med bitmärken

Våffla testar sele
(fast naturligtvis kan hon inte ha ett 10 år gammalt sele....ska beställa en miljon nya till henne...)



Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida