Skaolo, brödrosten och jag


Inatt fick syrran en till son.
SKAOLO
skulle han heta.

Han såg precis ut som sin äldre bror,
om man räknar bort att han var mörkhyad,...





Sen drömde jag att jag fiskade.
Dock såg jag inga fiskar, utan bara en massa fåglar, som ripor, tjäder....samt en å annan säl.

I båten stod brödrosten
OCH I VATTNET SIMMADE JAG

Livrädd som vanligt i det djupa vattnet,..

Tills brödrosten trillade i.....och det blev tyngre och tyngre att andas
ÅH NU DÖR VI JU! 
konstaterade jag snabbt,
innan jag vaknade igen,...




Åh så drömde jag såklart massa mer,,.........................................
............................................................................................................




om , ,

Anonym

fin blogg:D

2009-07-26 / 22:12:44
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Carro

Sv: Jag har lagt till dig nu. Lägger du till mig?

2009-07-28 / 00:11:28
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida