Och här kan allting börja om


NU KAN JAG SE VAD JAG FÖRTRÄNGT
Nu ska jag passa mig för dom,
SOM ALDRIG GJORT SOM DOM HAR TÄNKT


(ville ju höra lars...men hittade visst bara en cover)



2009 skulle bli ett bra år.

Direkt efter 12-staget skulle luften bli lättare att andas
MARKEN BLI RENARE


Jag skulle haft ½miljon på banken
ETT KÖRKORT I BÖRSEN
En utbildning
ETT FAST JOBB
En egen lägenhet
EN VÄLVÅRDAD MAN
En förlovningsring på fingret
FÖRKYLNINGEN SKULLE FÖRSVUNNIT
och mina bröst skulle blivit större naturligtvis




.......FAST DET FUNGERAR JU TYDLIGEN INTE SÅ,....







Men jag stod i varje fall längst fram i Ferrum- kön på 12-slaget
SÅ VAD MER KAN MAN BEGÄRA ?



Som sagt föraktar jag dehär-har-jag-på-mig-bilder

MEN ATT JAG SYDDE  MIN KLÄDSEL SJÄLV BÖR DOKUMENTERAS!


  
Ja va fan, vill man ha nåt som man själv vill
ÄR DET ENDA RÄTTA ATT GÖRA DET SJÄLV





4 januari och jag har legat i fosterställning i sängen de senaste dagarna

BRÖSTEN ÄR INTE STÖRRE
och förkylningen sitter fortfarande i



Men i år ska jag hur som helst fixa alla dedär sakerna jag aldrig gjorde förra året
(och nä, bröstförstorning är inte en av dom)




SÅ TA DIG SAMMAN KÄRA DU.


Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida