Typ 2008

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig?  Bra å dåligt, VÄRDELÖST FÖR DE MESTA
Bättre än förra året? Nja, på vissa sätt.
Har du träffat några nya vänner? De har jag (:
Isåfall vilka? Typ Henke, Malin, Victoria m.f
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? En grej..
Har du flyttat under år nollåtta? NÄSTAN
Har du hittat en ny låt som du älskar? garanterat
Isåfall vilken? ööhh


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
DEN VAR VÄL BRA SÅ LÄNGE DEN VARADE! Sen varen obra.
Har du strulat med någon? Med Henrik?
Har du varit kär? Ja, uppenbarligen har jag det.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Det har jag.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Det har nån.
Har du haft ett hemligt förhållande? nej, kan jag väl inte direkt påstå att jag har haft

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?
Typ
Har någon i din släkt avlidit? Ja. Thea,  
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Har jag garanterat
Har du varit i slagsmål? Ja, med mig själv

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
Det har jag.
Isåfall vad? Sånt som man gör,..
Har du skämt ut dig? Nää, jag gör inte sånt
Har du ljugit för en vän? Garanterat
Har du gjort något dumt mot en vän?  Jo.
Har en vän gjort något dumt mot dig? Jo.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
-
Har någon varit elak mot dig på skolan? -
Hatar du någon på din skola? -
Har du gjort något framsteg? -
Har du haft alla rätt på ett prov? -


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
Ja
Har du många killkompisar? Nog har jag nåra sånna minsann
Har du förlorat en nära vän? Näe.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Skulle man väl kunna säga att jag har
Har du gått bakom ryggen på en vän? Japp.
Har du ljugit för en bästavän? Japp.



Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida