Du är svår att leva utan


JAG ÄR SVÅR ATT LEVA MED






Januari och vecka 11 i mitt ljuva singelliv

   HELT UNDERBART !


Och jag vill naturligtvis bara att han ska ångra sig
ATT HAN SKA INSE VILKET MISSTAG HAN GJORT


                               Ta mig tillbaka
                               OCH SÄGA ATT JAG ÄR ALLT HAN VILL HA



,............................Men det är jag som är misstaget ,....................


Och att gå ifrån mig
 VAR ANTAGLIGEN DET SMARTASTE HAN GJORT



Tror inte jag har bra inflytandet på folk på något sätt faktiskt                                                        
INTE ÖVER HUVUD TAGET                       





 Så de var antagligen bara skönt att slippa mig,,,,….
SKÖNT ATT BLI AV MED MIG




Trots att det stundtals påstås att jag både är snäll och rolig
OCH IBLAND RENTUTSAGT VACKER


(Efter nån öl givetvis)
(OCH NÄR FÖRSTÅNDET GÅTT SIN VÄG)






Men mig går det ingen nöd på
KÄNN INGEN SORG FÖR MIG FÖR FAN !



Sånna som jag hittar alltid nån ny att hålla kär
TILLS ÄVEN DOM VÄNDER OM OCH GÅR 



                          Eller tills jag desperat drivit dom iväg.



Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida