Och när du inte längre har nån chans att vända


OCH HAR TAPPAT SISTA TRÅDEN TILL DITT TRYGGA GAMLA LIV




Ihelg har jag jobbat.
OCH SÅNT BÖR DOKUMENTERAS!


Typ jag, servera
JAG SOM KNAPPT KAN PLOCKA UNDAN MIN EGEN TALLRIK FRÅN KÖKSBORDET LIKSOM


Endast 2 glas pajade jag,
eller om det var 3,..

IMPONERANDE!



Höll på att börja grina när Rebecka visade mig hur man bär 2 tallrikar i en hand i torsdags

MAN BRYTER JU FINGRARNA AV SÅNT FÖR TUSAN!


(hade det varit meningen att man skulle bära fler än 2 tallrikar samtidigt,)
                      (hade man väl haft fler händer,..?)





Emma Damm

Tacl så jättemycket! Ja det är efter ett fotografi :-) kram

2009-02-11 / 18:38:40
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Tobias

Tack så mkt! :D

Ne jag vet, därför kände jag nu att det var dax att stämpa ner foten och erkänna mina åsikter.

Var lite rädd att få hatmail osv om inlägget. Mne har faktist bara fått bra respons :)

Jag kan itne döma folk som har konstig bild av homosexuella och åsikter om dem, Det är dem själva som har bekräftat åsikterna.

Ilband kan jag skämmas att jkalla mig Homosexuell, för jag vet vad folk har för syn. Därför ville jag nu få ut att alla är inte som dem som springe rhalvnakna en gång/år i sthlms gator balnd barnfamiljer m.f.

2009-02-13 / 00:08:51
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida