...och känn hur du blir yr

Känns som om jag kommer bli dödsjuk vilken sekund som helst.
 MAGSJUKA HAR HÄRJAT FRITT HÄR

 åh är man hypokondrisk så är man,..


Har satt i mig diverse preparat som jag HÖRT ska vara bra
(Underberg, vitpeppar, osv..)

 Vägrar få magsjuka....VÄGRAR!



Nu känns det som jag har feber,
      fram med temometern
 ÅH SÅKLART VISAR DEN ENDAST 36,1 C

Fast det gör den iofs varje gång det känns som om jag har feber..
GUD VET VILKEN TEMPERATUR JAG NORMALT HAR?



www.sjukvardsradgivningen.se
är en välbesökt sida i min dator


 HÄR SKA DIAGNOSTISERAS ÅH KÄNNAS EFTER


(ibland när jag inte kan sova loggar jag in på internet i mobilen å går in där för att ställa en diagnos..)


I veckan har jag exepelvis gett mig själv följande diagnoser:

- Blodpropp
- Gravid
 - Förkyld
- Stress
 - Magsjuk
 - Hjärnblödning


hannaa!

hypokondrisk verkar bara vara förnamnet unga dam.

2009-02-25 / 16:29:18
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida