En bitterhet som suger ut all must

ÅH JAG HAR INGEN LUST

 

 

 

 

Och bör man gå och lägga sig när man kommer på sig själv med att desperat försöka stava ordet själv


C H E L V

istället för själv..?

 

 

 

I donno.

Det är så lite jag egentligen vet och somliga dagar funderar jag allvarlig över

OM JAG FAKTISKT ÄR UTVECKLINGSSTÖRD

trots allt.

 

 

 

Du säger att jag är dum och trög och blåst.

OCH JAG HÄVDAR ALLTID MOTSATSEN

 

 

Men tänk om du har rätt.

Tänk om jag faktiskt är precis lika dum och trög och blåst

som du får mig känna mig....

 

 

 

Men nej, så är det såklart inte alls.

 


om , ,

 


Sophie

eller hur, ganska läskigt eftersom vi aldrig träffats förr :P

hihi.. tack :)

2009-12-21 / 10:32:09
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Ann-Maret

Ingen ska någonsin få ge dig mindervärdeskomplex. Kom ihåg det! Han är inte värd det!

2009-12-23 / 00:26:57
Ellie

Så kan jag också känna ibland, asjobbigt! =/. Men du är självklart inte utvecklingsstörd, då skulle de märkas mer.



Btw jag älskar dina teckningar, grymt inspirerande! =)



Kika in min blogg om du vill, jag är en liten amatör-ritare :P

2010-01-02 / 16:23:37
URL: http://elliebergvall.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida