Så skört och vasst som skaren


Det är tisdag och idag har jag varit och simmat,
samt målat i en miljon timmar.



Man kanske borde stiga upp 04.25 varje dag?


+ att den lilla hypokondriken i mig ringde till vårdcentralen,
IGEN



I och med att jag varit utomlands i sex dagar
HAR JAG GIVETVIS FÅTT MALIGMT MELANOM NU





Nä, men det har jag haft i flera år...
För om jag har nån sorts sjukdom, då är det garanterat hudcancer!



Och skumma fläckar bör kollas upp!




(iofs tyckte jag att mitt skrapsår på armbågen som jag hade för nån vecka sen,
var så pass skum att jag inte kunde sova.....och det visade sig att det faktiskt bara var ett skrapsår,
och inte en blodpropp som dom flesta röda märkena på kroppen sååklart är...)






om , ,

Jolbi-fashionillustrator

Ja det känns häftigt!



Hoppas att du snart blir frisk från hudcancern! ;)

Kram!

2009-12-18 / 07:57:51
URL: http://jolbi.blogg.se/
L i n n e a s b l o g g ♥

svar: tack så mycket )

2009-12-18 / 18:55:45
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida