Vad du än gör ta inga råd från mig

JAG VET, DE FUNGERAR INGE BRA "



"Den som inte har ett mål
KOMMER KANSKE INGENSTANS 
Utan mål i munnen
 Har man ändå ingen chans
Den som bullrar lyckas bäst I en värld där
TOMMA TUNNOR SKRAMLAR MEST "



Killingi igår.
Kiruna idag.
SÖDERN IHELG



"Jag är ställd av komplimanger
OCH VACKLAR AV KRITIK
 Jag kånkar kring förgiftad last på vägen"




Och om någon vill ge mig en systemkamera
TAR JAG EMOT DEN MED ÖPPNA ARMAR

Kan även tänka mig att ta emot en husvagn, en bil, ett hus på landet, ett sunt förnuft, en häst, ett högavlönat jobb
OCH RENA KONTANTER




"Och ibland så var du ensam
OCH DÅ GICK VI HEM TILL MIG"




om , ,

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..

det blev döskallemotivet som du gillade mest =)

Sandra

Underbara citat! "Tomma tunnor" är grym!

2009-08-25 / 11:47:44
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
ctina

Vad är det för hund? =)



sv: tack! =)

2009-08-26 / 19:46:09
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida