Jag kom på mig själv med att undra ett ögonblick

Om du var på väg hit
ELLER HÄRIFRÅN


" Det är så konstigt att försvinna,
det känns så dumt att stanna kvar
Så befängt att leta svar  "






Och så ska man undra vad som är fel och vad som är snett
tills man tillslut inser
ATT DET ÄR MAN SJÄLV SOM ÄR FELET


Det blir aldrig bättre.
OCH UNDERLIGA MÄNNISKOR SOM OSS BORDE MINSANN FÅ NÅGOT SLAGS STÖD
nån slags bidrag.

Ett par tusenlappar i månaden
och kanske en personlig assistent
som skulle kunna svara i telefonen åt oss och ta hand om andra hemska ting i vardagen.


Telefonskräck
VEM TUSAN HAR INTE TELEFONSKRÄCK!


För ibland när jag svarar i min och det visar sig vara någon jag inte vill prata med
LÄGGER JAG HELT SONIKA PÅ

Utan ord och utan förklaringar.

Och om du ringer upp igen och jag mot förmodan skulle svara,
hävdar jag givetvis att jag tappade luren i golvet
ALTERNATIVT ATT DEN ÄR TRASIG

Att det började brinna,
att batteriet tog slut
eller att min katt var på väg ut genom köksfönstret.




Jag har ingen katt.
Och svarar i princip aldrig i min telefon.



 om , , ,

CISSI

SV Jag vet, shoppar typ aldrig .. bara typ 5-6 gånger i veckan, de är verkligen iiiingeeentiiiing! I min plånbok är det alltid lågkonjuktur!

2009-08-20 / 14:43:52
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Linn

Tackar, nu lyckades jag dock förstöra lite annat, men det är ett senare problem:)

2009-08-20 / 15:11:31
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/
janina

så fin bild :)

2009-08-20 / 15:55:02
URL: http://yae.blogg.se/
Anna

haha .... vi ät trots allt ganska lika....

2009-08-30 / 14:36:09

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida