How did I become so obnoxious?


Man kan ju allti drömma





Och titta sommar i Kiruna också
FLERA KVADRATMETER GRÄSMATTA LIKSOM



å påskharen var ute och smög i sele för första gången


Sen skulle den visst tvätta sig,..........



Å lillharen också.

Hon har minsann fått ett rosa sele nu
SÅ HON ÄR SÅ NÖJD SÅ!


Min lilla ponny,...


TYP RÅGULLIG!


Förstår inte hur man inte kan vilja ha en sånhär
ÄR JU TYP DE BÄSTA SOM FINNS!

Dom sprider så mkt glädje liksom



Flodhästar,,,skitfula...



Dom är så söta så man vet inte vars man ska ta vägen,..


Feta-medelålders-föräldrar har kommit hem igen från stugan
OCH JAG GRÅTER INOMBORDS

Förra veckan var den bästa veckan på länge
244kvmstegelvilla och jag
WONDEFUL!




Imorgon är det onsdag och jag börjar mitt nya liv igen
OCH TAR TAG I ALLA DOM DÄR SAKERNA SOM JAG ALDRIG GJORDE IDAG




Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida