Glömskan härjar fritt och spottar skräck på fröken Svår.


Svarade i hemtelefonen för en timma sen
då en manlig röst med brytning sa
"- HAR DU BIL OM DU KLARA?"

och sen slängde på luren

Vaddå, klara?
Vaddå bil?

Eftersom vi inte har nummerpresentatör
kan jag inte heller se om de var nå såntdär svindyrt utlänskt betalnummer
ELLER NÅTT I DEN STILEN


Så nu antar jag GIVETVIS att det var min kommande våldtäcktsman
ALTERNATIVT MÖRDARE
som ringde.


Kanske att jag bör ha bil ifall jag vill kunna fly?
Borde jag de?



Har ju varit en miljon våldtäckter/våldtäcktsförsök de senaste året här i stan


Tänkte på de när jag gick hem genom stan kl 2 på natten för nån dag sen
KANSKE INTE SÅ KLOKT Å GÖRA DE Å SAMMDIGT HA PÅ MP3N


Jamena, hur skulle jag då höra om nån kommer och smyger sig på mig?
HADE GARANTERAT VARIT HUR LÄTT SOM HELST



Fast sen höjde jag volymen tännu mer och tänkte
att om jag nu ändå ska bli våldtagen
VILL JAG TAMEFAN LYSSNA PÅ BRA MUSIK SAMMTIDIGT!




Iallafall, om min våldtäcktsman/mördare läser detta
- Jag har inte bil,
JAG HAR INTE ENS KÖRKORT

(eller var de bil han undrade om jag hade, om jag klara att ta körkort?)


Tänkte i varje fall att det är bäst att publicera detta på internet
SÅ HAR POLISEN NÅTT ATT GÅ PÅ

Sen när dom eventuellt hittar min kropp i 1000 delar i nått dike.



Känns lite som om jag är med i en Beck-film
undra om jag överlever resten dagen,.




Helene

Det är ju inte kul att få såna där mysko samtal. Men ändå så kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden när jag läste...

2009-04-16 / 14:59:31
URL: http://hem.bredband.net/marinpeder
Lina

Han kanske ville anställa dig som flyktchaffis?

2009-04-16 / 22:45:55
URL: http://linas.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Lanss frågesida